загрузка...


Зрадники в ефірі. Як і чому NewsOne та їм подібні працюють на російську пропаганду

14.06.2017 - 18:46 Статті 565
Загрузка...
71651976df7817a97eaea58c967a2687dac239.jpg (53.66 Kb)Давайте вже говорити відверто: хвилі незадоволення з боку різноманітних маргіналів з приводу скасування візового режиму з Євросоюзом в Україні чекали. Хтось навіть забронював найкращі місця в перших рядах, щоб було зручно спостерігати за сварками та розбиваннями лобів. Проте любителі #зради та її генератори навіть тут примудрилися перевершити будь-які очікування. Причина тому дуже проста: гроші не пахнуть.

Представники колишньої Партії Регіонів, щоправда, публічних істерик майже не влаштовували. Тим, хто засідає зараз у парламенті, сваритися з «коаліцією Шредінгера» зараз не надто вигідно, особливо з урахуванням того, що безвіз поступово входить в історію як досягнення перш за все президента та його правлячої партії. Ті, хто депутатського мандату зараз немає, переважно перебувають у статусі втікачів від українського правосуддя і бажання подавати голос теж не мають. От і довелося віддуватися за всіх заслуженому юристу України Ірині Бережній.
2d566f84a0c5516a5bf0860760c6dc68273e13.jpg (121.85 Kb)


Ірина Бережна свій пост видалили, проте скріни "не горять"

Це чудо сиділо собі тихенько, інколи побріхуючи, як і роблять усі «шавки», але тут пані Бережна зірвала джекпот. ЇЇ недолугий маніпулятивний допис привернув увагу.


Цікавий флешмоб від журналістів "Телебачення Торонто"


Проте найбільше дали вогню навіть не так звані політики, а представники мас-медіа. Мова про персонажів, що прямо чи опосередковано працюють на Ріната Ахметова. Наталя Трофімова, що називає себе журналістом-фрілансером, та оператор ТРК «Україна» Василь Скопик 11 червня вирішили підзаробити грошенят нетривіальним способом. Вони, відрекомендувавши себе співробітниками ТРК «Україна», завітали до одного з прикордонних пунктів, зняли там очікувано зрадливий сюжет про шалені черги серед бажаючих потрапити до Європи без віз, змонтували все потрібним чином і відіслали замовнику. Ось тільки замовником цим виявився сумнозвісний рупор Кремля Russia Today.

Роки зо два тому цей вчинок нікого особливо не здивував би. Але зараз парадокс в тому, що інформаційна політика служби новин ТРК «Україна» дещо змінилася. Критика Петра Порошенка та його оточення останнім часом звелася до мінімуму, і це можна легко пояснити вищезгаданим небажанням псувати стосунки з Банковою та БПП. Іншим-то представникам коаліції трирічної давнини в ефірі маргінального телеканалу як перепадало, так і перепадає. Тому анітрохи не дивно, що його керівництво офіційно відмежувалося від цього прояву непрофесіоналізму.

За версією начальства, Скопик (який, до речі, вже написав заяву про звільнення «за власним бажанням») 11 червня був вихідним і завдання перебувати на прикордонному пункті не мав в принципі, як і Трофімова. Сюжет про перший день безвізового режиму, витриманий в цілком позитивних тонах, за вказівкою редакції робила інша знімальна група. Версія нібито виглядає цілком ладною. Але репутація (або її відсутність) ТРК «Україна» може підштовхнути лише до одного висновку: вірити в цій історії не можна нікому.

Дехто, щоправда, пішов значно далі за колег з медіахолдингу Ріната Ахметова. Для певних політиків, як відомо, питання рейтингу є значно важливішими навіть за питання національної безпеки. От Євген Мураєв, родич самого Миколи Азарова і «молодий перспективний політик» за версією антиукраїнських джерел, вирішив співпрацювати з російською пропагандою. Причому не просто так, а за принципом «послуга за послугу». Зозуля має нахвалювати півня, а півень у відповідь має нахвалювати зозулю – механізм дуже простий і стародавній.


Депутат Мураєв прцює на російського глядача


Телеканал NewsOne, що все ще належить Євгену Мураєву, узявся не лише знімати сюжети на тему «як в Україні жити погано» для державного російського телеканалу «Росія 1», але й став допомагати так званими «експертами» з нашого боку кордону. Одним з таких «голосів України» зненацька виявився Євген Червоненко, відомий в минулому політик, колишній член уряду та кум Віктора Ющенка.

Зараз один з активних учасників Помаранчевої революції Євген Червоненко працює балакучою головою на каналі одіозного нардепа і говорить в ефірі ті речі, які хоче почути проросійська частина аудиторії. Несподівано, чи не так? Насправді ні, бо залежні від людської уваги діячі на яку тільки зраду не підуть, аби лишень отримати чергову дозу такого необхідного допінгу.


Трохи про роль Євгена Червоненко


«Росія 1», в свою чергу, зобов’язалася зробити NewsOne неймовірну рекламу на російській території за максимально пільговими тарифами. «Мураєв-ТВ» Кисельов та його колеги подають власному невибагливому глядачу як «один з трьох головних телеканалів України» та «найбільш ліберальне українське ЗМІ».

Переконатися в тому, що це брехня, дуже легко – насправді в рейтингах NewsOne здебільшого не потрапляє навіть до топ-10. Але звідки це знати мешканцю Сиктивкара чи Владивостока, який українське телебачення не дивиться в принципі з відомих причин? От і створюється зручна ілюзія про Євгена Мураєва як ймовірного наступника Петра Порошенка.

Кремлівська пропаганда на додачу проводить оригінальну нібито аналогію: що один, що інший мають в своєму розпорядженні телевізійний канал. Ага, можна було б ще зауважити, що обидва – чоловіки з темним кольором волосся, чи звернути увагу ще на якусь непотрібну банальність.

Відзначимо, що більшість українських політиків є частими гостями на каналі NewsOne. Виходить, що той факт, что канал співпрацює з окупантами, їх не обходить.

Біда наша полягає в тому, що компетентні органи з представниками п’ятої колони так нічого і не зроблять. До когось неможливо дотягнутися через депутатську недоторканість, хтось виглядає надто нецікавою для показового процесу розправи кандидатурою. Або ж просто лінощі беруть гору в підсумку. Не на часі, говорите? Якраз-таки на часі.

Гриць Якович Вареник
Інші новини:





Loading...