загрузка...


Нацрада виявила порушення у висвітленні виборчої кампанії у каналів NewsOne, Інтер і НАШ

Загрузка...
4523i4ie32i4a.jpg (12.71 Kb)Нацрада з питань телебачення і радіомовлення виявила ознаки порушень у висвітлення виборів в ефірі каналів NewsOne, Інтера і Максі TV (у ефірі якого транслюється контент під логотипом НАШ - ред.)

Про це повідомляє прес-служба Нацради з питань телебачення і радіомовлення.

"У попередні 2 тижні, що минули з часу останнього засідання робочої групи, були зафіксовані ознаки порушень виборчого законодавства в ефірі таких загальнонаціональних і супутникових мовників: NewsOne, Максі TV, Інтер", - повідомляє регулятор.

Так, телеканал NewsOne у період із 30 січня до 3 лютого поширив низку передач, які були присвячені лише одному з кандидатів - Юрію Бойку. Загалом вийшло 43 серії загальним хронометражем 52 хвилини. Також у період із 30 січня до 5 лютого 2019 року в передачах новин Topnews транслювалися сюжети, героєм яких став лише той самий кандидат. Діяльність інших кандидатів на пост президента у зазначений період у новинах цього мовника не висвітлювалася.

Також Нацрада зафіксувала оприлюднення телеканалом NewsOne результатів соціологічних опитувань без передбачених законом відомостей: оголошення метода опитування та статистичної похибки, точного формулювання питання, замовників дослідження.

Крім того, регулятор виявив, що телеканал Інтер подав у новинному сюжеті передвиборчу програму кандидата Юрія Бойка, що є порушенням частини 10 ст. 64 закону України "Про вибори президента України", адже в новинах не може розміщуватися агітація.

На телеканалі Максі TV Євген Мураєв ще до того, як був офіційно зареєстрований кандидатом у ЦВК, розповідав про свою діяльність як кандидата, що є політичною агітацією.

Національна рада звернеться до цих телеканалів за роз’ясненнями про підстави виходу в ефір таких матеріалів. Інформацію про це передадуть до НАЗК і ЦВК.



Підписка на НОВИНИ UA:
Інші новини: