Нацрада виявила виборчі порушення на смітнику коломойського "Г+Г" - забагато Зеленського

Loading...
630_360_15595829-762.jpg (14. Kb)Національна рада з питань телебачення і радіомовлення звернеться до телеканалу Коломойського “Г+Г” та Центральної виборчої комісії у зв'язку з виявленими в ефірі мовника ознаками порушення виборчого законодавства.

Про це свідчать результати моніторингу мовлення вітчизняних телерадіокомпаній під час виборчої кампанії 2019 року, повідомляє прес-служба регулятора.

“Національна рада звернеться до каналу за поясненням, як він трактує цю ситуацію, а також повідомить Центральну виборчу комісію про ознаки порушення ТОВ «ТРК «Студія «1+1» статей 3, 561, 57 та 58 Закону України «Про вибори Президента України», оскільки про всі виявлені ознаки порушень в ефірі телерадіоорганізацій регулятор інформує ЦВК”, - йдеться у повідомленні.

Так, зокрема упродовж 27-29 березня Нацрада зафіксувала в ефірі телеканалу трансляцію серіалу «Слуга народу – 3». За даними регулятора, в ньому містяться висловлювання головного героя Голобородька, які дублюють тези передвиборної програми Зеленського та мають ознаки передвиборної агітації в значенні виборчого законодавства України (стаття 58 Закону України «Про вибори Президента України»).

“Зокрема, фрагмент із серіалу, озвучений В. Голобородьком: «… И поэтому, первое, что мы предлагаем ‒ это законопроект про зняття недоторканості із Президента, депутатів і суддів…», та окремі тези: «Мої законопроекти в цьому напрямку: «Про зняття недоторканності з Президента України, народних депутатів і суддів»; «Про імпічмент Президента України»; «Про відкликання народного депутата України», передвиборної програми цього кандидата ідентичні”, - уточнює прес-служба Нацради.

Таким чином, результати моніторингу ефіру ТОВ «ТРК «Студія 1+1» стосовно висвітлення виборчого процесу свідчать про виявлення ознак порушень положень статті 3, статті 561 та статті 57 зазначеного Закону.

До подібних висновків дійшли й у Всеукраїнській громадській організації «Комітет виборців України».

Так, у КВУ акцентують, що «показ відеофільму «Слуга народу – 3» під час виборчого процесу має розглядатися як передвиборна агітація на користь Зеленського і має бути оплачений із виборчого фонду кандидата».

Нацрада неодноразово обговорювала ситуацію, чи можна вважати аудіовізуальні матеріали, які опосередковано спонукають виборців голосувати за певного кандидата, на своїй робочій групі з нагляду за дотриманням телерадіоорганізаціями виборчого законодавства.

“На жаль, нинішні законодавчі норми не дають чітких відповідей на ці питання і не наділяють жодну державну інституцію правом визначати, чи є такі матеріали, які транслювалися на каналі «1+1», передвиборною агітацією. Це системне питання, яке має бути врегульоване у виборчому законодавстві, бажано до парламентських виборів”, - акцентують у прес-службі регулятора.

Загалом, Нацрада зафіксувала, що з 31 січня по 31 березня присутність шоумена Володимира Зеленського після його реєстрації як кандидата у Президенти в ефірі телеканалу “1+1” досягла 14% від загального обсягу його програмного наповнення. Загальний хронометраж його присутності в розважальних проектах студії «Квартал 95» становить 203 години 35 хвилин.

При цьому в Нацраді наголошують, що проекти «Вечірній квартал», «МультиБарбара», телевізійні серіали «Слуга народу», «Слуга народу-2», «Слуга народу-3» містять матеріали, які з використанням гострої політичної сатири і художніх засобів мають ознаки маніпулятивного характеру.

До того ж, за даними Нацради, упродовж трьох місяців на ТРК «Студія «1+1» не було зафіксовано жодного критичного матеріалу чи інформації про кандидата на пост Президента України Володимира Зеленського, а тональність висвітлення інформації про нього в інформаційних передачах та інших проектах на каналі була тільки позитивною.

“Зокрема, цьому кандидатові переважно надавалася можливість особисто висловлюватися (у передачах «ТСН», «Право на владу» тощо). Водночас інформація про чинного Президента і кандидата на пост Глави держави Петра Порошенка подавалася у вигляді коментарів журналістів каналу або запрошених гостей чи експертів переважно в негативній тональності. Також у період виборчої кампанії на телеканалі «1+1» у передачі «ЧистоNews» у саркастичному, негативному світлі подається інформація про всіх кандидатів на пост Президента України, за винятком Зеленського”, - уточнює регулятор.

Окрім того, 24 березня о 0:18 та 30 березня о 22:26 в ефірі «1+1» зафіксовано трансляцію документального фільму «Рейган», де Президента США Рональда Рейгана українською мовою озвучив Зеленський.





Підписка на НОВИНИ UA:
Інші новини:





Коментарі
Жирный шрифт Подчеркнутый шрифт Вставить ссылку Вставить код Вставить блок для зарегистрированных пользователей Зачеркнутый шрифт Наклонный шрифт Вставить email Вставить цитату Цвет
captcha
Підписатися на коментарі (можна не коментуючи)

Коментарі видаляються:
1) Якщо містять спам;
2) За нешанобливе ставлення до співрозмовників;
3) За нецензурні вирази;
4) Якщо коментар містить посилання не пов'язані з темою матеріалу;
5) Містять пряму політичну агітацію.

У разі зловживання переліченими вище пунктами буде введена примусова реєстрація для зручності модерування коментарів модераторами.